Головна | Реєстрація | Вхід | Вівторок, 19.06.2018, 14:24

Кремінська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освітня діяльність

Проблема, над якою працює школа-інтернат:
«Формування життєвих орієнтацій у дітей з психофізичними вадами як основа самовизначення та підготовки до самостійного життя».
Основні завдання школи-інтернату:
• формування компенсаторних способів діяльності, враховуючи індивідуальність кожного учня;
• створення умов для виявлення і розвитку потенціальних можливостей дітей-інвалідів;
• формування громадянськості засобами морального виховання;
• комплексний підхід до реабілітації дітей-інвалідів засобами психологічного, педагогічного, соціального, медичного впливу;
• використання передового педагогічного досвіду вчителів –дефектологів;
• розробка та впровадження у практику роботи авторських програм з трудового навчання та психо-корекційного розвитку;
• робота з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;
• навчання дітей сучасних методів і технологій зміцнення та відновлення здоров’я;
• підвищення рівня методичної роботи;
• розвиток матеріально-технічної бази;
• реалізація районної програми партнерства та співробітництва «Волонтер Корпуса миру».
 
Наповнюваність класів - 5 – 6 учнів, що дає змогу знайти підхід до кожної дитини й навчати диференційованно.

У 2016-2017 навчальному році було відкрито 13 класів (підготовчий - 9-і кл.), які працюють за Типовими навчальними планами для дітей із складними вадами розвитку (порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні з розумовою відсталістю).

За рахунок варіативної складової навчального плану у 8-9-х класах введено факультативний курс «Основи комп`ютерної грамотності», спрямований на формування початкових практичних навичок застосування комп’ютера в повсякденній і навчальній діяльності, розвиток в учнів логічного мислення, пам’яті, просторової уваги, навчання складати алгоритми різних дій. Оволодіння комп’ютером сприяло забезпеченню міжпредметних звязків, покращенню читання і розуміння прочитаного. Ефективно використовується можливість виходу в Інтернет: школа має власний сайт, електронну пошту.

Справжню допомогу педагогічному колективу здійснює бібліотека школи-інтернату у підготовці різних заходів як з учнями, так і з педагогами та батьками. Бібліотекар школи-інтернату дбає про науково-методичне забезпечення роботи методичних об’єднань, знайомить учителів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, робить бібліотечно-бібліографічні огляди.

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 325
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018