Головна | Реєстрація | Вхід | Неділя, 25.02.2018, 21:47

Кремінська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчальна робота

____________________________________________

 

 

 

Проблема, над якою працює школа-інтернат:

 

 

 

«Формування життєвих орієнтацій у дітей з психофізичними вадами як основа самовизначення та підготовки до самостійного життя».
 
Основні завдання школи-інтернату:
• формування компенсаторних способів діяльності, враховуючи індивідуальність кожного учня;
• створення умов для виявлення і розвитку потенціальних можливостей дітей-інвалідів;
• формування громадянськості засобами морального виховання;
• комплексний підхід до реабілітації дітей-інвалідів засобами психологічного, педагогічного, соціального, медичного впливу;
• використання передового педагогічного досвіду вчителів –дефектологів;
• розробка та впровадження у практику роботи авторських програм з трудового навчання та психо-корекційного розвитку;
• робота з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;
• навчання дітей сучасних методів і технологій зміцнення та відновлення здоров’я;
• підвищення рівня методичної роботи;
• розвиток матеріально-технічної бази;
• реалізація районної програми партнерства та співробітництва «Волонтер Корпуса миру».
 
Наповнюваність класів - 5 – 6 учнів, що дає змогу знайти підхід до кожної дитини й навчати диференційовано
    

У школі навчається та перебуває 85 учнів.  З них - 3 дитина - сироти та 5 дітей позбавлених батьківського піклування. 

 

   У 2016-2017 навчальному році було відкрито 13  класів (підготовчий - 9-і кл.), які працюють за Типовими навчальними  планами для дітей із складними вадами розвитку (порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні з розумовою відсталістю).

    За рахунок варіативної складової навчального плану у 8-9-х класах введено факультативний курс «Основи комп`ютерної грамотності», спрямований  на формування  початкових практичних навичок застосування комп’ютера в повсякденній і навчальній  діяльності, розвиток в учнів логічного мислення, пам’яті, просторової уваги, навчання складати алгоритми різних дій. Оволодіння комп’ютером сприяло забезпеченню міжпредметних звязків, покращенню читання і розуміння прочитаного. Ефективно   використовується  можливість   виходу в Інтернет:  школа  має  власний  сайт, електронну пошту.

   Справжню допомогу педагогічному колективу здійснює бібліотека школи-інтернату у підготовці різних заходів як з учнями, так і з педагогами та батьками. Бібліотекар школи-інтернату дбає про науково-методичне забезпечення роботи методичних об’єднань, знайомить учителів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, робить бібліотечно-бібліографічні огляди.

 

На своїх уроках учителі-дефектологи використовують різні форми та методи роботи

 

  Уроки фізичної культури....

 

Фізкультхвилинка на уроках у 4 класі

 

 

Важливе значення для вихованців нашої школи має підготовка дітей з особливими потребами до повноцінного соціального життя та успішної побудови життєвого шляху. Отже, практичні та теоретичні заняття з соціально-побутового орієнтування посідають головне місце в вирішенні цього питання. На сьогодні ми можемо похвалитися спеціально обладнаним навчальним кабінетом та практичним блоком для занять дітей. Він складається з сучасно обладнаних кімнат (кухня, кімната-вітальня та спальна кімната), які є зразком смаку та відповідають сучасним естетичним вимогам. Дуже люблять наші діти кухню з її кухонним обладнанням. У ній відбувається справжня «пекельна кухня», де учні проводять свої кулінарні експерименти.

    

Інтерактивна сенсорна дошка стала цінним придбанням і корисним помічником у вивченні української мови та літератури. Вона відкрила додаткові можливості як для вчителя, так і для учнів. Підвищився емоційний настрій уроків. Одним дотиком руки діти творять чудеса, покоряють вершини нових знань та із задоволенням чекають наступних занять.

Головне місце в освітньому процесі нашої школи посідає корекційна спрямованість. ЇЇ важливим ланцюжком є логопедичний супровід дітей. Серед 80 учнів закладу, 53 -це діти з мовленнєвими порушеннями.
У своїй роботі вчителі-логопеди школи знаходять та впроваджують найбільш ефективні шляхи для їх подолання.

Звіт про проведення тижня початкових класів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 324
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018