Головна | Реєстрація | Вхід | Вівторок, 16.10.2018, 02:36

Кремінська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Логопедична робота

   Логопедична допомога дітям з мовленнєвими  вадами в  Кремінській спеціальній  школі-інтернаті надається з 1977 року. Системну роботу по їх подоланню проводять досвідчені вчителі-логопеди: Мєдвєдєва В.В. та Бровар М.В.  Для цього у навчальному закладі створені  спеціальні умови. Обладнано 2 логопедичні кабінети, які забезпечені комп’ютерами, необхідним дидактичним матеріалом і наглядними посібниками. Основний кабінет має комп’ютерне обладнання з програмним забезпеченням  по корекції мови (слухомовний тренажер «Світ звуків», «Невидима  мова», лінгафонне обладнання)

   Логопедична допомога є невід’ємною частиною навчально-корекційного процесу в школі. Її ефективність залежить від тісної співпраці всіх ланок освітнього  простору.

   В  нашій  спецшколі-інтернаті  навчаються  діти з  різними  вадами  мовлення: алалія,  дизартрія, дислалія, дислексія, дисграфія,  системний недорозвиток мовлення. Всі вони мають змогу проходити реабілітацію   в  логопедичних  групах,  підгрупах,   або  займатися  індивідуально  з  логопедом. Серед  учнів-логопатів  є  учні  з синдромом Дауна,  ДЦП (дитячим церебральним паралічем), ГРДУ (гіперактивним  розладом  та  дефіцитом  уваги  або  синдромом  емоційно – вольової  нестійкості), РАС (розладами  аутичного  спектру).

         

Мета  логопедичної  допомоги:

  •  Усунення  вад  мовлення  у  дітей.
  •  Підготовка  учнів  з особливими   освітніми  потребами  до  вступу  в  соціум.

   Ефективність подолання недоліків звуковимови значною мірою  залежить  від розуміння  логопедами  механізмів  формування  звуків  мовлення,  особливостей  розладу  вимови  та  вдало  підібраної  методики  їх  подолання.    

Завдання  логопеда:

  •  Встановлення  вірного  діагнозу  в  учнів-логопатів
  •  Створення  особливих  умов  для  навчання  кожного  учня
  •  Усунення  мовних  дефектів  і  розвиток  усного  та  писемного  мовлення  учнів  до  такого  рівня,  який  дасть  змогу  успішно  навчатися
  •  Інтеграція  логопедичної  роботи,  навчального  та  виховного процесів,  медичної  допомоги
  •  Поповнення  матеріально-технічної  бази  логопедичних  кабінетів
  •  Творчий  підхід  логопедів  до  своєї  праці  та  використання  інтерактивних  технологій

    Застосування  традиційних  та  нетрадиційних  методів  роботи  на  логопедичних  заняттях

Портфоліо вчителів-логопедів






Вчителі - логопеди Кремінської спецшколи-інтернату відвідали та поповнили свої знання на тренінгу "Аутизм, синдром Аспергера - визначення потреб та планування роботи в м. Києві, організованого Асоціацією міжнароднх та всеукраїнських організацій "CHILD.UA" під керівництвом Є. Тимошенко та за участю польських спеціалістів.

Своїми враженнями та набутим досвідом вони поділилися на семінарі-практикумі "В ігри граємо - мовлення  розвиваємо", який відбувся 27 березня 2018року. Присутні  на заході педагоги поповнили свої знання щодо ігор для розвитку мовлення дітей та поділилися новими методами роботи з дітьми, які вони використовують в освітньому процесі. 

     

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 326
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018