Головна | Реєстрація | Вхід | Неділя, 25.02.2018, 21:45

Кремінська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО вчителів початкових класів

Методичне об`єднання вчителів початкових класів «СОНЦЕ»
Кремінської обласної спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату

С- союз                                         Девіз:
О
- освічених                              - інтерес
Н- наполегливих                       - гармонія
Ц- цілеспрямованих                  - радість
Е- ентузіастів

Професійне кредо:
Учитель, будь сонцем, що випромінює людське тепло, і будь благодатним ґрунтом  для розвитку людських почуттів;
сій знання не лише в пам’яті  й свідомості твоїх учнів, а передусім у їхніх душах і серцях.

                                                                                                                                                                                   Ш. Амонашвілі.
Символ наш -  сонечко,
Теплим промінчиком заглядає  в  віконечко.
Сонце – життя без якого на світі
Не  можуть жити  й дорослі , і діти.
Найголовніше для вас, любі діти,-
Бачити радість  навкруг і радіти.
Вміти краплинки сонця в долоні збирати                                                         
І один одному їх дарувати

  Чому саме Сонце? Сонечко кожного ранку пестить нас своїми променями, його люблять малювати дітки, адже всі-всі змалку знають, як воно виглядає.
  Майже у кожній казці, у кожній проілюстрованій книжці, сонечко постійно дивиться на нас зі сторінок, навіть коли ми його не помічаємо…
  Нехай наші діти пронесуть  із собою крізь роки  теплий сонячний промінчик, який запалив перший вчитель .

       Проблема, над якою працює школа-інтернат:
«Формування життєвих орієнтацій у дітей з психофізичними вадами як основа самовизначення та підготовки до самостійного життя».

     Проблема МО:
  "Впровадження в навчальну діяльність педагогічної майстерності учителя по створенню ситуації успіху на уроці як запорука формування стійких життєвих орієнтацій у дітей з психофізичними вадами. "

 Задачі та мета
Початкова школа – це…
І. Джерело радості, добра
Створювати ситуацію успіху в процесі навчання. Знайти підхід до кожної дитини, допомогти їй зробити кроки на шляху самопізнання; розвинути інтерес до пізнання світу; укріпити віру в себе, довіру до світу дорослих.
ІІ. Школа розвитку
Створити умови для розвитку індивідуальних здібностей кожної дитини та інтересу до знань. Корекційна робота, спрямована на різні сфери психофізичного розвитку дитини.Розвивати життєві навички.
ІІІ. Співтовариство вчителя та учня
Віра в безмежність кожної дитини. Впровадження новітніх технологій навчання. Перехід на особистісно-орієнтований підхід у навчанні.
І
V. Школа знань
Забезпечити диференціацію у навчанні. Дати учневі базову освіту та культуру. На їх основі створити умови для формування життєвих орієнтацій у дітей з психофізичними вадами.
V. Майстерня людяності та гуманності
Створити умови для взаєморозуміння, взаємоповаги дітей . Розвиток і збагачення духовного світу кожної дитини.
VІІ. Школа здоров’я
Забезпечити збереження здоров’я учнів, навчити навичкам здорового способу життя.
Висновок

                                                                  Школа – наш дім,  що зітканий з проміння,
                                                            З любові, радості та веселкових мрій,
                                                            Що зігріває цілі покоління.
                                                            Це храм добра, утвердження, надій.


                                                                               

                                                                                   

                                                                                

                                                             Ніщо так не спрацьовує
                                                            на успіх, радість, як спільна
                                                            творча робота всіх членів
                                                            навчально-виховного процесу…

 

    Методичне об’єднання вчителів початкових класів – це дружний, творчий колектив досвідчених педагогів. Вони перебувають у постійному пошуку шляхів удосконалення навчання.На сьогоднішній день , методоб`єднання складається з 5 вчителів - дефектологів: Водолазська Н.Є, Пепа С.М, Кошелєва В.М, Шаповал І.М,  Погорєлова О.М та логопеда  Голуб К.М.

     

Кошелєва  Віра  Михайлівна                                                                                                                                
                

Вчитель –дефектолог  І категорії                                                                                                               

Педагогічний стаж – 39 років

Освіта вища

Педагогічне кредо:“Любов до дітей –  запорука успіху”.

Проблема, над якою працює на уроках:

“Розвиток звязного мовлення в учнів  допоміжної школи”.              
Це гарний, розумний, лагідний вчитель, який має  душевну щирість і благородство.

Вона терпляче, мудро, по – материнському вчить учнів, як на світі жити.
 

Водолазська Наталія Євгенівна                                                                                     
 

 

Вчитель – дефектолог І категорії
Педагогічний стаж –32 роки
Освіта вища
Педагогічне кредо:
"Живе лиш той, хто не живе для себе, Хто для інших виборює  життя."  В. Симоненко
Проблема, над якоюпрацює на уроках:
“Адаптація дітей до школи”.

Сама вона розповсюджує світлу енергію, доброту, тепло.У кожній дитині вона
бачить,насамперед, людину, а потім –учня.        

 

Пепа Світлана Миколаївна                                                                                                                                                

          

Вчитель -дефектолог  І категорії

Педагогічний стаж – 28 років

Освіта вища

Педагогічне кредо:

“Знання і мудрість дарувати дітям, нести прекрасне світло доброти”

Проблема, над якою працює вчитель:

“Розвиток усного звязного мовлення у дітей з ЗНМ”
Її добра, лагідна посмішка приваблює всіх учнів. Справедлива, розумна , терпляча людина,

яка завжди прагне примножувати добро, тобто віддавати учням свою ласку, тепло. 
 

Погорєлова Ольга Миколаївна                                                                       
 

 Вчитель- дефектолог І категорії

 Педагогічний стаж – 15 років

 Освіта вища

 Педагогічне кредо:
 " Навчати та виховувати так, щоб у кожному серці запалити вогник пізнання, мислення,  добра” .

 Проблема, над якою працює вчитель:

“Формування  в учнів зв`язного  мовлення та  збагачення словникового запасу”.
Вона  яскрава, неординарна й творча особистість.Основне в її методиці – навчати і навчити. Іскорки в її очах завжди запалюють вогник пізнання у кожного учня.

 

Шаповал Ірина Миколаївна   

 Посилання на власний сайт

http://shapovali.wix.com/shapoval                                                                       

Вчитель  -дефектолог ІІ категорії
Педагогічний стаж - 12 років
Освіта вища
Педагогічне кредо:
“В кожному з нас живе сонце , тільки дайте йому світити»
Проблема, над якою працює на уроках:
“Розвиток зв’язного мовлення учнів початкових класів”.

Вона  прагне, щоб поряд із  її іменем завжди стояли прикметники креативна,
добра, мудра,справедлива, принципова. Для цього  творчо, наполегливо,
енергійно ставиться до своєї роботи, щоб зробити навчання цікавим і захоплюючим.

 

 Голуб  Катерина Миколаївна
Вчитель – логопед І категорії

Педагогічний стаж – 46 роки

Освіта вища

Педагогічне кредо:

“Подолання вад мовлення –головна передумова для успішного навчання”.

Проблема, над якою працює:

“Комплексний підхід до корекції вад мовлення та формування навичок мовної культури у дітей з ДЦП”.
Її поява завжди супроводжується чарівною посмішкою. В свою роботу вона
вкладає велику духовну працю, творчий пошук, все своє серце, весь свій
розум. Має фахову досконалість, любов до предмета й дітей.

 

 Ми усі мріємо, щоб діти виросли освіченими, працьовитими, щедрими душею, відчували людське щастя і дарували його іншим. Щоб наші мрії справдилися, дітей треба   не просто ростити – їх треба дбайливо виховувати, вкладаючи в це  велику духовну працю, все своє серце, весь свій розум. В.О. Сухомлинський писав: “Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності…”

   Головною задачею для вчителів початкових класів є створення ситуації успіху на уроках з розумововідсталими школярами, яка забезпечить активізацію та формування їх продуктивного мислення, що підвищує свідомість засвоєння знань і вмінь, мотивацію пізнавальної діяльності, формування життєвих орієнтацій . 
                                                          Кодекс сучасного учителя
Берегти “собори дитячих душ”.
Слухати дитину, щоб вона вміла слухати.
Поважати дитину, щоб вона поважала інших.
Вірити дитині, щоб вона повірила.
Розмовляти з дитиною, щоб вона вміла спілкуватися.
Вибачати дитину, щоб вона вміла вибачати інших.
Допомагати дитині, щоб вона стала помічником.
Не ігнорувати дитину, щоб вона не ігнорувала.
Почути дитину, щоб вона це відчула.
Любити дитину, щоб вона вміла любити.


                                                     До серця дійде лише те, що йде від серця.

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 324
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018