Головна | Реєстрація | Вхід | Неділя, 25.02.2018, 21:47

Кремінська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО соціально-трудової реабілітації

Шкільне методичне об’єднання вчителів соціально-трудової реабілітації працює над проблемою 

«Методологічна переорієнтація процесу навчання та виховання на розвиток особистості, формування її основних компетенцій шляхом підвищення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних та творчих можливостей в інноваційній діяльності»

«Лише той вчитель, хто живе так, як навчає»

                                          Г. Сковорода

Керівник МО соціально-трудової реабілітації  Носенко Ольга Миколаївна

 

Склад МО вчителів соціально – трудової реабілітації

№ з/п

     П.І.Б.

Спеціальність

    Освіта

Педагогічний стаж

1.

Камєнєва Євгенія Леонідівна

Вчитель-дефектолог   з основ здоров'я

  Спеціальна   вища

7 років

2.

Ткаченко Дмитро Олександрович

Вчитель-дефектолог  трудового навчання

 

 Спеціальна      

вища

15 років

3.

Дубограй Олена Станіславівна

Вчитель-дефектолог  СПО

 

Спеціальна вища

27 років

4.

Носенко Ольга Миколаївна

Вчитель-дефектолог СПО

Вчитель-дефектолог ЛФК

 

Спеціальна вища

21 рік

5.

Фоменко Ангеліна Анатоліївна

Вчитель-дефектолог трудового навчання

 

Спеціальна вища

22 роки

6.

Чередниченко Ксенія Анатоліївна

Вчитель-дефектолог ЛФК

 

Спеціальна вища

28 років

7.

Супрун Анатолій Павлович

Вчитель фізичної культури

Вища

27 років

8.

Бутко Олександра Олександрівна

Вчитель - дефектолог

з фізичної культури

Спеціальна вища

7 років

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичні проблеми педагогів МО соціально-трудової реабілітації

№ з/п

        П.І.Б.

Проблема, над якою працює педагог

1.

Камєнєва Євгенія Леонідівна 

«Формування життєтворчих компетенцій учнів »

2.

Ткаченко Дмитро Олександрович

«Формування емоційно-ціннісних відносин та розвиток творчої особистості учнів через залучення їх до різних видів трудової діяльності»

3.

Дубограй Олена Станіславівна

«Формування пізнавальної спрямованості орієнтованої на допомогу дітям з особливими потребами адаптуватися в різних сферах життєдіяльності»

 

4.

Носенко Ольга Миколаївна

СПО: «Впровадження новітніх технологій в практику своєї роботи»

ЛФК: «Формування здоров’язберігаючої компетентності на уроках ЛФК»

5.

Чередниченко Ксенія Анатоліївна

«Формування у дітей інтересу та потреб щодо занять фізичними вправами»

6.

Фоменко Ангеліна Анатоліївна

«Розвиток пізнавальної самостійності учнів на уроках трудового навчання»

7.

Бутко Олександра Олександрівна

«Виховання культури здоров’я особистості на уроках фізкультури та в позаурочний час»

8.

Супрун Анатолій Павлович

«Виховання потреби в систематичних заняттях фізичними вправами, прагнення до фізичного вдосконалення, фізичної і психологічної готовності до подальшого життя»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Робота МО

Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного на полі... А вчителеві треба працювати роки і роки, щоб побачити предмет свого творіння; буває минають десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив; нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя; ні в якому ділі помилки і невдачі не приведуть до таких тяжких наслідків, як в учительському. Учитель зобов'язаний перед суспільством, перед твоїми батьками працювати тільки добре; кожна крихта твоєї людської краси — це його безсонні ночі, сивина, неповоротні хвилини його особистого щастя — так, учителеві часто буває ніколи подумати про себе, бо він змушений думати про інших, і це для нього не самопожертва, не покірливе підкорення долі, а справжнє щастя особистого життя.

                                                                                                                                     В.О.Сухомлинський

На засіданнях методичного об’єднання педагогами розглядаються актуальні питання навчання та соціальної адаптації дітей з психофізичними вадами. Члени МО готують доповіді, дискутують за круглими столами, проводять тижні соціально-трудової  реабілітації. Велику роль вчителі приділяють самоосвіті.

 Самоосвіта – це безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів.

     Самоосвіта вчителя є основною формою підвищення педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи. 

       Н.В.Бухлова пропонує розглядати самоосвітню діяльність як сукупність декількох «само»:

•        Самооцінка – вміння оцінювати свої можливості;

•        Самооблік – вміння брати до уваги наявність своїх якостей;

•        Самовизначення – вміння вибирати своє місце в житті, в суспільстві, усвідомити свої інтереси;

•        Самоорганізація – вміння знайти джерело пізнання й адекватні своїм можливостям форми самоосвіти, планувати, організовувати робоче місце та діяльність;

•        Самореалізація - реалізація особистістю своїх можливостей;

•        Самокритичність – вміння критично оцінювати переваги та недоліки власної роботи;

•        Самоконтроль – здатність контролювати свою діяльність;

•        Саморозвиток – результат самоосвіти.

Шляхом досконалої організації самоосвітньої діяльності постійно удосконалюється професійна майстерність вчителя і, як наслідок,  формується авторитет педагога серед учнів, батьків, колег. Творчо працюючий педагог сам створює свій особистий імідж.

Вчителями МО соціально-трудової реабілітації практикується використання  методу «проектів». Це дозволяє реалізувати особистісно-діяльнісний та особистісно-орієнтований підходи до освіти школярів. Ці підходи базуються на застосуванні різних дисциплін на різних етапах навчання.

Метод «проектів» потребує ретельної підготовки вчителя, оскільки від того, наскільки він зможе зацікавити учнів темою проекту, буде залежати і результативність роботи учнів.

Учитель — професія масова. Сотні тисяч учителів працюють з дітьми в нашій Країні. Але разом з тим це одна із самих творчих професій. Робота справжнього вчителя не закінчується дзвоником з уроку. Те, що одержують учні в спілкуванні з ним, стає частиною їхньої особистості. Велика подяка Учителям-ентузіастам! Адже вчитель формує обличчя майбутнього.

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 324
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018