Головна | Реєстрація | Вхід | Вівторок, 16.10.2018, 01:49

Кремінська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

2014-2015 навчальний рік

Основні напрямки роботи на 2015-2016 навчальний рік

                   

                                                                              

Підсумки роботи методичного об’єднання за 2015-2016 навчальний рік, мета і завдання методичної роботи на 2016-2017 н.р.

Характеризуючи роботу методичного об’єднання за 2015-2016 н.р. вихователів та класних керівників, треба відзначити, що вся робота була направлена на розв’язання проблемного питання методичного об’єднання: «Підвищення ефективності  корекційно-розвивальних занять на основі індивідуалізації».

Був складений план роботи методичного об’єднання. При плануванні велике місце відводилося практичним заняттям, робота була спрямована на відвідування та аналіз вихователями відкритих шкільних та класних заходів у своїх колег. Акцентувалася увага на питаннях самоосвіти вихователів. Перед кожним з вихователів ставилася задача – не просто працювати над вибраною темою, а обов’язково виступати, ділитися досвідом (на педраді, спец. семінарі, на засіданнях методичного об’єднання).

На засіданнях методичного об’єднання розглядалися такі питання: шляхи і засоби підвищення ефективності корекції психофізичних недоліків учнів;  адаптація у колективі;

аналізувалися відкриті заходи, знайомилися з новинками методичної літератури, заслуховувались творчі звіти вихователів з проблемних питань.

Проведено 4 засідання методичного об’єднання, на яких розглядались проблемні питання педагогіки, психології та реабілітації. Аналізувався рівень якості вмінь і навичок учнів. Протягом року вихователями були підготовлені та проведені відкриті заходи, на яких у нестандартних формах реалізовувалася мета згідно поставлених цілей.

Були підготовлені та проведені дні вихователів та класних керівників на екологічну тематику, які пройшли під назвою «Дивне поруч». Це п’ята сходинка екологічного проекту «Майбутнє починається сьогодні».

Вихователям було пропоновано провести позакласні заходи на дану тематику, за допомогою різних цікавих форм виховної роботи розширити кругозір дітей, поповнити їх словниковий запас.

 Аналізуючи стан проведення заходів треба визначити, що всі  вихователі досягали поставленої мети. Найбільш цікавими  були заходи Станіславової Л.О., Бутко О.О., Шаповал О.О., Землянської О.Д., Вакули О.В., ПасічникТ.В.

Ці вихователі вміють чітко ставити мету, дотримуватись структурних моментів заходу, організовувати та зацікавлювати дітей, доносити до них необхідну інформацію. Заходи цих вихователів завжди, різноманітні, креативні, нестандартні.

Успішно справились із поставленим завданням вихователі Фоменко А.А., Хісамєєва І.В., Жигілій Г.Г., Мельник А.П., Якимова О.В., Гарькавець Л.М., Хільченко О.Л., Рибальченко О.В. Заходи цих вихователів були цікавими та інформаційно насиченими.

Велику підготовчу роботу при організації своїх заходів провели вихователі Гайдаш Л.О., Чубук В.Л., КамєнєваЄ.Л., Савченко Є.М., Копилець Р.М. Вихователі зібрали багато цікавого матеріалу, але не змогли чітко поставити мету, організувати дітей, справитись з усіма поставленими задачами.

Майже всі вихователі використовували при підготовці та проведенні своїх заходів інтерактивні методи та інноваційні технології. Копилець Р.М., Мельник А.П., дотримуються застарілих, більш стандартних методів проведення позакласних заходів, без використання сучасних технологій.

 

Вихователь Акімова Л.І. взагалі не прийняла участі у проведенні днів М/О вихователів та класних керівників.

Треба відзначити високу якість та результативність таких заходів. За допомогою таких проектів надаються знання про зв’язки та залежності в природі; формується уявлення про цінність природи як джерела матеріальних та духовних сил суспільства; ; набуваються вміння та навички раціонального природокористування; розвивається потреба в спілкуванні з природою, виховується прагнення пізнавати її глибше; створюються умови для розвитку творчих і моральних якостей особистості, її професійного самовизначення.

 Вихователі систематично підвищують свій професійний рівень: обмінюються досвідом, відвідують уроки самопідготовки, класні та шкільні заходи один у одного, проходять курсову перепідготовку.

 

Задачі, які були поставлені М/О на поточний рік – виконанні.

На останньому засіданні були поставлені завдання на наступний 2015-2016н.р.:

Поглибити практичну роботу методичного об’єднання.
Продовжити систематичну роботу над вирішенням індивідуальних проблемних питань 
Систематизувати роботу вихователів з самоосвіти.
Проаналізувати з подальшими висновками зауваження та рекомендації кваліфікаційної комісії.
Проводити та відвідувати відкриті уроки самопідготовки та позаурочні заходи.
Постійно підтримувати методичний взаємозв’язок з колегами.
Взаємовідвідувати заходи членів методичного об’єднання.
Приймати участь у роботі педрад, нарад при директорі, спецсемінарів.
Відвідувати курси, семінари різних масштабів з метою підвищення педагогічного досвіду вихователів.

10.Підготовити та провести  обласний семінар по проекту «Майбутнє починається сьогодні».

11.Завершити роботу над екологічним проектом «Майбутнє    починається сьогодні» шостою сходинкою «Увага! Боляче Землі!».

12.Впроваджувати новітні методики у корекційно виховній діяльності.

13.Надання методичної допомого колегам, що її потребують.

Проблемне питання методичного об’єднання

"Використання спільної творчості педагога та дитини з метою підвищення ефективності корекційно-розвивальних занять"

Мета та завдання методичної роботи:

1.Поглибити практичну та методичну роботу об’єднання.

2.Систематизувати роботу вихователів з самоосвіти.

3.Проводити та відвідувати відкриті уроки самопідготовки  та позаурочні заходи.

 4.Постійно підтримувати  методичний взаємозв’язок  з  колегами.

5.Взаємовідвідувати заходи членів методичного  об’єднання. 

6.Участь у роботі педрад, нарад при директорі, спецсемінарів.

7.Відвідування курсів, семінарів різних масштабів з метою підвищення педагогічного досвіду вихователів.

8.Підготовити та провести  обласний семінар по проекту «Майбутнє починається сьогодні».                   

9.Завершити роботу над екологічним проектом «Майбутнє починається сьогодні» шостою сходинкою «Увага! Боляче Землі!».

10.Впроваджувати новітні методики у корекційно-виховній роботі.

11.Надання методичної допомого колегам, що її потребують.

 

 

План

Роботи методичного об'єднання

Вихователів та класних керівників

На 2015/2016 навчальний рік

Засідання I

Планування.

Форма роботи: діалог.  

Доповіді:

1.Аналіз м/о за минулий 2014-2015 навч. рік

2.Ознайомлення з  нормативними документами з питань виховної роботи 

3.Обговорення індивідуальних проблемних напрямків роботи, та вибір проблеми роботи м/о. 

4.Огляд фахової літератури.

5.Затвердження плану м/о.       

 Засідання ІІ

Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами.

Форма роботи: дискусія.

Доповіді:

1.Психотерапія в системі корекційної роботи.

2.Корекційна програма курсу за вибором «Подолання шкільної тривожності п’ятикласників».

3.Уроки пальчикової гімнастики.

4.Логосенсорика.

5.Обговорення відкритих заходів 

 Засідання ІІІ                                                                                                    

 Сім’я як найкращий помічник у роботі вихователя.              

Форма роботи: круглий стіл.

Доповіді:

1.Як батьківські збори перетворити на збори батьків.

2.Чому дитина стає чужою і як досягти взаєморозуміння.

3.Особистісний розвиток учня на всіх сходинках навчання через взаємодію школи та сім’ї.

4.Труднощі та помилки в сімейному вихованні: причини й наслідки.

5.Обговорення  семінару.

 Засідання IV

 Вчимося за допомогою гри.                                                         

Форма роботи: консультація.

Доповіді:

1.Використання техніки «квілінг» як одного з методів арт-терапії в реабілітації дітей, хворих на ДЦП.

2.Су-джок терапія.

3.Подолання вад засобами фізичного виховання.

4.Арт-терапія в роботі з розумово відсталими дітьми.

5.Пісочна терапія.

6.Обмін методичним досвідом (успіх та поразки)

  Засідання V                                                                                                                             

  Підсумки

Форма роботи: аналіз.

Доповіді:

1.Аналіз роботи м/о протягом 2015-2016 навч. року.

2.Обговорення.

3.Заняття з елементами тренінгу.

4.Профілактика конфліктних ситуацій у колективі (тренінгове заняття)

 

 

 

 
 
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 326
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018