Головна | Реєстрація | Вхід | П`ятниця, 26.04.2024, 16:03

Кремінська обласна спеціальна школа

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

2014-2015 навчальний рік

Основні напрямки роботи на 2014-2015 навчальний рік

         Аналіз роботи

Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів соціально-трудової реабілітації за 2014-2015 навчальний рік.

      У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновлені методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик до процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, творчо підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми. Тому метою роботи нашого методичного об’єднання є створення умов для розкриття всебічного розвитку дитини та підготовкою його до життя в суспільстві.

      В минулому 2014-2015 навчальному році методичне об’єднання вчителів соціально-трудової реабілітації  працювало над проблемною темою «Методологічна переорієнтація процесу навчання на розвиток особистості, формування її основних компетенцій шляхом підвищення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних та творчих можливостей в інноваційній діяльності».

      Належну увагу педагоги Фоменко А.А., Носенко О.М., Чередниченко К.А., Бутко О.О. приділяли новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту навчання, вивченню комплексних інноваційних підходів до організації життєдіяльності. Для підвищення рівня ефективності сучасного уроку вони впроваджують у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх шкільних колег та інших педагогів. Ці вчителі використовують інтерактивні технології навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.

       Кожен учитель брав участь у роботі методичного об’єднання: готували доповіді, реферати, проводили відкриті уроки, виховні заходи.

        Акцентувалася увага на питаннях самоосвіти вчителів. Перед кожним з педагогів ставилася задача – не просто працювати над вибраною темою, а обов’язково поділитися досвідом своєї праці.

       Традиційним для вчителів МО соціально-трудової реабілітації стало проведення тижня творчих уроків. У минулому навчальному році тиждень пройшов на тему «У світі професій». Тісно вчителі співпрацювали з вихователями, шкільним психологом та логопедом, взаємовідвідували  уроки, спільно вирішували проблемні питання, що виникали в процесі навчання та виховання.

      Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік значно підвищився рівень викладання предметів у вчителів Ткаченка Д.О, Савченка Л.Ф., посилилася увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм та методів.

      Але поряд з цими досягненнями існує низка проблем організації уроку, яка потребує уваги:

  • недостатньо уваги приділяється мотивації навчання, здійсненню диференційованого підходу до учнів (Копилець Р.М., Ткаченко Д.О., Супрун А.П.);
  • в недостатній мірі використовуються інтерактивні технології (Савченко Л.Ф., Ткаченко Д.О., Копилець Р.М., Супрун А.П.);
  • недостатній рівень науково-методичного забезпечення з предметів.

 

       Завдання МО вчителів соціально-трудової реабілітації на 2015-2016       навчальний рік

      Виходячи з вищесказаного, методичне об’єднання намічає такі напрямки роботи в 2015-2016 навчальному році:

  1. Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти.
  2. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.
  3. Впровадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів.
  4. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.

 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 342
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024