Головна | Реєстрація | Вхід | Четвер, 13.12.2018, 19:23

Кремінська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

2014-2015 навчальний рік

Основні напрямки роботи

методичного об’єднання на 2014-2015 н.р.

Спрямувати  роботу методичного об’єднання на вирішення науково-методичної проблеми «Підвищення корекційної ефективності уроку на основі залучення інноваційних методик, творчої співпраці вчителя та учнів».

  • Всебічно вивчати і впроваджувати навчальні інновації , спрямовані на якісне поліпшення навчального процесу.
  • Упроваджувати інтерактивні технології, мультимедійні засоби в практику роботи вчителів.
  • Дбати про гармонійне поєднання мотиваційного, змістового, корекційного та виховного компонентів уроку.
  • Сприяти створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, де учень і вчитель є рівноправними суб’єктами навчання.
  • Впроваджувати в педагогічну практику принцип навчання й виховання успіхом.
  • Сприяти навчанню з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, що базується на особистісно-орієнтованому підході до навчально- виховного процесу.
  • Активізувати творчі здібності вчителів, підвищувати їх педагогічну майстерність.
  • Спонукати вчителів до толерантного розв’язання педагогічних ситуацій, самоосвітницької діяльності, обміну інформацією, творчими напрацюваннями, досвідом.

 

Аналіз  роботи МО старших класів

за 2013-2014 н.р.

Виходячи з аналізу підсумків навчально-виховного процесу за 2013-2014н.р., МО працювало над вирішенням таких проблем:

 

  • вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроків та позакласних заходів;
  • оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, прийомами та методами навчання учнів старших класів з різних предметів;
  • проведення предметних тижнів;
  • індивідуальні заняття з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги, а також з учнями, котрі мають низький рівень знань;
  • зміцнення навчально-матеріальної бази кабінету біології та фізики;
  • праця над виробленням особистого творчого почерку.

      Кожен вчитель за допомогою самоосвіти (виступи, доповіді, реферати) та проведення відкритих уроків, позашкільних заходів вдосконалював свої знання по темі, над якою працює.

   В 2013-2014н.р. було проведено 4-и засідання МО. На них заслухано такі виступи, як «Типи уроків та їх структура» (Мєдвєдєва В.В.), «Концептуальна модель діяльності сучасного корекційного педагога» (Оліфиренко В.Я.), «Корекційно-розвивальний зміст курсу «Математика» в 5-6 класах школи інтенсивної педагогічної корекції», цікаві методи, форми, види навчання» (Давиденко Г.М., Камєнєва Є.Л.). Дуже цікавим виявилося засідання МО на тему «Методи, форми, види робіт на уроках та позакласних заходах». Воно пройшло у формі круглого столу. Всі вчителі, використовуючи підтехнології, приготували презентації самих цікавих методів, форм та видів робіт на уроках та позакласних заходах.

    2013-2014н.р. був роком великого Кобзаря Т.Г. Шевченка. А тому, протягом року були проведені уроки та позакласні заходи, присвячені 200-річчю з Дня народження Т.Г. Шевченка. А саме:

  • Круглий стіл «Хто Шевченка прочитав, той найкраще серцем став» (Мєдвєдєва В.В., Давиденко Г.М.);
  • Урок літературного читання «До 200-річчя Т.Г. Шевченка» (ОліфиренкоВ.Я.);
  • Позакласний захід «Стежками жіночих доль» (Давиденко Г.М., Мєдвєдєва В.В.).

    На високому методичному рівні та в цікавій формі були проведені такі уроки, як:

  • КВК до Дня писемності та мови між учнями 6А та 6Б класів (Давиденко Г.М., Оліфиренко В.Я.);
  • Урок математики «Площа прямокутника» (Бурлуцька С.В.);
  • Урок математики «Звичайні дроби» (Жигілій Г.Г.).

   Вчителі МО використовують в своїй роботі такі цікаві види робіт, як конкурси. Під керівництвом вчителів філології гуманітарного циклу Давиденко Г.М., Полухіної О.В., Мєдвєдєвої В.В. та вихователів в конкурсі творів «Найкращі друзі – батьки» прийняли участь майже всі учні 5-10 класів. За підсумками конкурсу діти отримали грамоти. А конкурс малюнків до творів Шевченка підготували вчитель образотворчого мистецтва Оліфиренко В.Я., вчителі-філологи Давиденко Г.М. та Мєдвєдєва В.В.

   На наступний навчальний рік вчителям МО необхідно:

  • Продовжувати постійно вдосконалювати свій професійний рівень за допомогою самоосвіти та переймання передового досвіду роботи вчителів країни.
  • Підвищувати свій рівень роботи з комп’ютером (комп’ютерна графіка, мультимедійні презентації до уроків та позакласних заходів, пошук інформації в інтернеті, створення портфоліо та інше).
  • Вийти з пропозицією до адміністрації про можливості використання інтернет-ресурсу в своїй роботі.
  • Вдосконалювати портфоліо МО;
  • Обмінюватись корисною інформацією (педагогічні та методичні сайти) 
  •                                                                       Аналіз роботи МО  вчителів старших класів                                                                                                         

  •                                                                                      за 2014-2015 навчальний рік.

  • В 2014-2015 н.р. в роботі МО вчителів старших класів брали участь 11 педагогів. Всі вчителі працювали над вирішенням першочергових завдань навчання, корекції та виховання учнів старших класів з особливими потребами. З урахуванням рівня організації навчально-виховного процесу, науково-методичної проблеми школи, члени методичного об’єднання вчителів старших класів в 2014-2015н.р. працювали над проблемою «Розвиток пізнавальної активності в учнів старших класів на уроках та позакласних заходах».

    Головним предметом у роботі МО вчителів старших класів обрали вдосконалення уроку шляхом особистісно-зорієнтованої системи навчання, корекції та виховання, якісного та ефективного навчання учнів старших класів на всіх етапах уроку. Зусилля вчителів були спрямовані на розвиток пізнавальної активності, активізації всіх видів діяльності учнів.

    Кожен вчитель за допомогою самоосвіти (виступи, доповіді, реферати) та проведення відкритих уроків, позакласних заходів вдосконалював свої знання з теми, над якою працює.

    В 2014-2015н.р. було проведено 5 засідань МО на такі теми:

    - методична робота як складова професійної діяльності вчителів (круглий стіл) – серпень;

    - розвиток навчально-пізнавальних умінь та навичок в спеціалізованій школі за допомогою педтехнологій (семінар-практикум «У лабіринтах Держстандарту») – листопад;

    - від творчої особистості до опанування інноваційних технологій (педагогічний вернісаж «Крила, на яких злітає творчість») – грудень-січень;

    - використання інноваційних технологій при вивченні різних предметів в старших класах (тренінг) – березень;

    - творчий звіт членів МО «Краще від кожного - колективу» (виставка творчих доробок вчителів: програми, індивідуальні плани, розробки уроків та позакласних заходів, доповіді, виступи, реферати, рекомендації щодо викладання предметів і т.п.) – травень.

    Протягом 2014-2015н.р. вчителі МО провели:

    - перший загальношкільний урок-свято «Україна – єдина країна» (Мєдвєдєва В.В., Давиденко Г.М., Рибальченко О.В., Носенко О.М., Жигілій Г.Г., Фоменко А.А., Савченко Л.Ф., Ткаченко Д.О.);

    - вікторину «Мова єднає всіх» до Дня української писемності та мови (Давиденко Г.М., Оліфіренко В.Я.);

    - конкурс учнівських творів та фотовиставку «Кремінщина – наш рідний край» (Мєдвєдєва В.В., Давиденко Г.М., Оліфіренко В.Я., Вакула О.В., Полухіна О.В.).

    В рамках місячника «По сходинках творчості до вершин майстерності» всі вчителі МО провели відкриті уроки та позакласний захід. Більшість уроків проведено на високому та достатньому методичному рівні. Для активізації пізнавальної діяльності учнів вчителі Махура С.В., Рибальченко О.В., Мєдвєдєва В.В., Полухіна О.В., Камєнєва Є.Л. та Бурлуцька С.В. використали на своїх уроках та позакласному заході мультимедійні презентації. Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік значно підвищився рівень оволодіння педагогів МО ІКТ.

    Членами МО ведеться систематичний контроль за якістю навчальних досягнень учнів. Тричі на рік проводиться перевірка техніки читання. Проведено огляд-перевірку ведення зошитів з математики та української мови в учнів старших класів.

    Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік вчителі МО підвищили науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилили увагу до корекційної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів. І це дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми МО вчителів старших класів, в основному виконані.

    У 2014-2015 н.р. члени МО будуть працювати над вирішенням науково-методичної проблеми «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій та інформаційно-комп’ютерних технологій в навчально-корекційний процес».

    Виходячи з аналізу підсумків навчально-корекційного процесу за минулий навчальний рік, результатів діагностування педагогів, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням таких проблем:

    - вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної роботи;

    - оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;

    - створення умов для професійного зростання, самоосвіти й творчої діяльності вчителів;

    - виготовлення дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази класних кімнат;

    - узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

    - використання здоров’язберігаючих технологій на уроках та позакласних заходах;

    - співпраця з усіма членами корекційно-педагогічного процесу та батьками.

  •  

     

                                                                           Аналіз роботи МО  вчителів старших класів

                                                                                               за 2015-2016 н.р.

        Протягом 2015-2016 н.р. МО старших класів працювало в складі восьми чоловік. Серед них Мєдвєдєва В.В., Давиденко Г.М., Оліфіренко В.Я., Бурлуцька С.В., Жигілій Г.Г., Махура С.В., Камєнєва Є.Л., Рибальченко О.В..

        Метою МО було підвищення корекційної ефективності уроку на основі залучення інноваційних методик, творчої співпраці вчителя та учнів.

       Основними напрямками організації роботи були:

    -вивчення та впровадження передового досвіду, новітніх технологій навчання;

    -узагальнення досвіду роботи педагогів МО;

    -проведення відкритих уроків;

    -позакласна робота з предметів;

    -робота з оснащення навчальних кабінетів;

    -робота з удосконалення організації уроків, упровадження нових форм перевірки знань, умінь, навичок учнів;

    -робота зі самоосвіти вчителів;

    -підвищення кваліфікації педагогів усередині МО та за його межами.

        В 2015-2016 н.р. було проведено п’ять засідань МО на такі теми, як:

    -методична робота як складова професійної діяльності вчителя (серпень-вересень);

    -ігрові методи активізації розумової діяльності учнів на уроках та позакласних заходах як один із способів збереження здоров’я учнів та засвоєння ними міцних знань, умінь та навичок (участь у загальношкільному проекті  «Гра - ефективний засіб розвитку дітей», керівник проекту Чередниченко К.А.) – листопад;

    -використання інтерактивних, ком’ютерних і проектних технологій для розвитку пізнавальної активності на уроках в спеціальній школі ( грудень-січень);

    -здоров’язберігаючі технології на уроках та позакласних заходах – шлях до міцних знань учнів (участь у загальношкільному проекті «Здоров’язберігаючі технології у навчально-виховному процесі», керівник Носенко О.М.) – березень;

    -творчий звіт членів МО «Краще від кожного – колективу» (фото- звіт) – квітень.

        Усі засідання МО проводились в інтерактивній формі. Серед них: круглий стіл, вернісаж педагогічних ідей, школа педагогічної майстерності, палітра педагогічного досвіду, ярмарок педагогічної творчості.

      Увесь 2015-2016 н.р. учителі МО працювали над проектом «Усе моє, все зветься Україна». Метою цього проекту було впровадження в навчально-виховну роботу «Концепції національно-патріотичного виховання учнів». Керівником проекту була вчитель-дефектолог  Мєдвєдєва В.В., а учасниками проекту -  вчителі МО (Давиденко Г.М., Оліфіренко В.Я., Полухіна О.В., Бурлуцька С.В., Рибальченко О.В.), вихователі 5 класу Якімова О.В., Рибальченко А.В., керівник театрально-танцювального гуртка Станіславова Л.О., бібліотекар Зубарєва О.І. та учні 5-8 класів. В рамках проекту були проведені відкриті уроки, позакласні заходи, проект в проекті та створена методична скарбничка з математики. Дуже цікаві та важливі відкриті уроки на національно-патріотичну тему були проведені в таких класах, як:

    -урок з української літератури у 8-Б класі на тему: «Про життя і творчість відомої української поетеси Лесі Українки» (вчитель-дефектолог Оліфіренко В.Я.);

    -урок з української літератури у 6-Б класі на тему: А.Шиян «Лелеки» (вчитель-дефектолог Давиденко Г.М.);

    -урок-захист проекту з української літератури у 5 класі на тему: «Люби, шануй, оберігай усе, що зветься Україна!»

           Учителі МО провели також і позакласні заходи , присвячені національно-патріотичному вихованню учнів. Серед них такі, як:

    -конкурс повідомлень «Перлини України» (Мєдвєдєва В.В., Давиденко Г.М.);

    - свято до Дня української писемності та мови «Рідна мово, без тебе ніхто я» (Оліфіренко В.Я., Давиденко Г.М.);

    -позакласний захід з географії «Сім природних чудес України» (Полухіна О.В.);

    -літературно-музичне свято «Кобзаре рідний, з нами завжди ти» (Мєдвєдєва В.В., Давиденко Г.М.).

    Учитель математики Бурлуцька С.В. підготувала методичну скарбничку на теми: «Географія та природа України в математичних задачах» і «Видатні українські математики».

        У березні 2016 року були проведені дні МО старших класів під гаслом «Освіта – ключ до знань». Всі вчителі дуже відповідально поставились до проведення відкритих уроків та позакласних заходів. Треба відзначити такі уроки та позакласні заходи, як:

    -урок з математики у 6-Б класі на тему: «Віднімання дробів з однаковими знаменниками» (Бурлуцька С.В.);

    -урок з математики у 8-А класі на тему: «Знаходження десяткового дробу від числа» (Жигілій Г.Г.);

    -урок з географії у 6-Б класі «Водойми рідного краю» (Полухіна О.В.);

    -урок з природознавства  у 7 класі «Овочеві культури» (Камєнєва Є.Л.);

    -урок з музичного мистецтва у 5 класі «Загальні поняття про засоби музичної виразності» (Рибальченко О.В.);

    -математична вікторина для учнів 7 класу «Цікавий календар» (Бурлуцька С.В.).

         Протягом усього 2015-2016 н.р. вчителі МО дотримувались виконання загальношкільних щотижневих планів роботи спецшколи-інтернату та річного плану роботи закладу. Так учителі МО провели перший відкритий урок на тему «Чим може пишатися українець?» (в 5 класі - Мєдвєдєва В.В., в 6-А класі – Давиденко Г.М., в 6-Б класі – Бурлуцька С.В., в 7 класі – Камєнєва Є.Л., в 8-А класі – Жигілій Г.Г., в 8-Б класі Оліфіренко В.Я.). Уроки з української літератури в 5-8 класах  на тему «День партизанського руху в Україні» та відеоурок до Дня соборності України  провели вчителі української філології Мєдвєдєва В.В., Давиденко Г.М., Оліфіренко В.Я..

         У цьому навчальному році  вчителі МО працювали над створенням методичної розробки. Родзинкою практичного педагогічного досвіду стала збірка «Формування в учнів здорового способу життя на підставі здоров’язберігаючих та інтерактивних технологій на уроках та позакласних заходах в старших класах спеціальної школи». Авторами цієї збірки стали творчі вчителі МО, а саме: Мєдвєдєва В.В., Давиденко Г.М., Бурлуцька С.В., Жигілій Г.Г., Полухіна О.В., Рибальченко О.В.

    Вчителі математики Бурлуцька С.В. та Жигілій Г.Г. створили методичну скарбничку корекційних, розвивальних і дидактичних ігор та зробили її виставку на засідані МО.

        Підсумком роботи вчителів МО старших класів був фотозвіт. В ньому брали  участь всі вчителі МО. Вони показали  найкращі методичні досягнення своєї праці за 2015-2016 н.р.

        Аналізуючи роботу МО протягом року хочеться відзначити, що вчителі старших класів впоралися з  усіма поставленими перед ними завданнями. Показали свою обізнаність в методиці викладання своїх предметів. Поширили свої знання з педагогічних технологій. Досягли високого рівня самоосвіти з питань проблеми МО та особистих проблем, над якими вони працювали.

      

     

     

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 328
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018